Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Πάνω απ'όλα, την υγεία μας!

Η καθημερινότητά μας είναι γεμάτη από γρήγορους ρυθμούς, άγχος, και ένα τρομερό συνδυασμό ανασφάλειας και αβεβαιότητας για το μέλλον! Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον πόσο εύκολο είναι να παραμελήσουμε τον εαυτό μας; Μάλλον πολύ! Γι'αυτό, ας κατεβάσουμε όσο μπορούμε τις ταχύτητες και ας μας προσέξουμε λίγο ξεκινώντας με σωστή διατροφή. Και επειδή αυτό δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, ας έχουμε υπόψη μας τα συμπληρώματα που κυκλοφορούν ώστε να παίρνουμ τις απαραίτητες βιταμίνες. Τουλάχιστον ας εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία κάποιων βασικών συστατικών όπως η υγεία μας!

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Σήμερα, 16 Οκτωβρίου 2012, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής. Είναι η ίδια μέρα που το 1945 ιδρύθηκε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ, με στόχο τον περιορισμό της Πείνας.

Περισσότεροι από 850 εκ. άνθρωποι εξακολουθούν να πεινούν σε όλο τον κόσμο.

40 εκ. άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από πείνα, ενώ καθημερινά παράγονται 356 κιλά δημητριακών ανά άτομο.

2 δισ. άνθρωποι υποφέρουν από χρόνια έλλειψη θρεπτικών ουσιών.

Η επιστημονική έρευνα έχει αποδείξει ότι πολλά από τα σοβαρότερα νοσήματα στα οποία αποδίδεται το μεγαλύτερο νοσολογικό φορτίο, συνδέονται άμεσα με παράγοντες που σχετίζονται με τη σύγχρονη διατροφή.

Σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αυτή τη στιγμή 300 εκ. ενήλικες σε όλο τον κόσμο είναι παχύσαρκοι. 100 εκ. περισσότεροι από το 1995.

Μέχρι το 2020, η παχυσαρκία και οι επιπλοκές που δημιουργεί (καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτης και ορισμένοι τύποι καρκίνου) θα ευθύνονται για το 72% των θανάτων παγκοσμίως. Το 1998, το αντίστοιχό ποσοστό ήταν της τάξεως του 60%.



Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Alcohol & Κάπνισμα

 
 
Το τσιγάρο καθώς και το αλκοόλ είναι από τις συνήθειες που δεν κόβονται εύκολα και πολλοί τα συνδιάζουν με συγκεκριμένες περιστάσεις, που το κάνει ακόμα πιο δύσκολο.
 
Καλό θα είναι όμως να γνωρίζουμε πως οι καπνιστές, ιδανικά θα πρέπει να λαμβάνουν αρκετή ποσότητα βιταμίνης C, μιας και 1 τσιγάρο μπορεί να καταστρέψει 30 mg βιταμίνης C.
 
Επίσης, όσοι καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, έχουν ανάγκη από βιταμίνες του συμπλέγματος Β, απαραίτητες για το μεταβολισμό έτσι ώστε να βοηθάνε τις τοξίνες να απομακρύνονται από τον οργανισμό. 

Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2012

Υγιές Δέρμα



Πολλές γυναίκες αλλά ακόμα και άνδρες πλέον, θέλουν και φροντίζουν με ό,τι περνάει από το χέρι τους, να έχουν ένα υγιές, λαμπερό και σφρυγυλό δέρμα, από το πρόσωπο μέχρι και σε ολόκληρο το σώμα τους.

Δεν είναι πάντα εύκολο να το καταφέρουμε αυτό, αλλά έχουμε όση "βοήθεια" θέλουμε από τη σωστή διατροφή μας καθώς και την αντίστοιχη περιποίηση που είμαστε διατεθιμένοι να κάνουμε για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Πολλοί λένε για την Βιταμίνη Ε, η οποία συμβάλλει στην οξυγόνωση και αναπαραγωγή των ιστών του δέρματος. Έχει αναπλαστικές ιδιότητες και αντιοξειδωτική δράση (προφυλάσσει δηλαδή τον οργανισμό από τη μόλυνση του περιβάλλοντος και τις ελεύθερες ρίζες).

Άλλοι πάλι λένε για την Βιταμίνη C, η οποία  βοηθά και στην παραγωγή κολλαγόνου, βασικού συστατικού της δομής της επιδερμίδας.

Το σίγουρο είναι, ότι θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας πάντα την ισσοροπημένη διατροφή, ώστε να μην μας λείπει απολύτως τίποτα!

Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Άγχος & Ύπνος


Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ύπνος σε περιβάλλον πιο καθαρό από αυτό που καθημερινά έχουμε συνηθίσει, σημαίνει μεγάλύτερη και πιο γρήγορη ξεκούραση.

Το άγχος είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό της σύγχρονης εποχής που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους και που προκαλεί σημαντικά προβλήματα όπως κόπωση, ατονία, πονοκέφαλο, αϋπνία ή ακόμα και δυσκοιλιότητα, ταχυκαρδίες, υπέρταση κ.α.

Ορισμένα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπτώσεων του άγχους στο σώμα, στην αύξηση της ενέργειας και στη μείωση της αϋπνίας.

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

Μαλλιά & Υγεία


Τα όμορφα, δυνατά και λαμπερά μαλλιά είναι σημάδι σωστής διατροφής!
Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, πρωτεΐνες, συγκεκριμένα αμινοξέα αλλά ακόμα και η ταυρίνη, είναι κάποια από τα "συστατικά" που βοηθάνε στην ανάπτυξη, υγεία και αντοχή της τρίχας.

Γι'αυτό θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί σχετικά με τις διατροφικές μας συνήθειες, αν θέλουμε να βοηθήσουμε τα μαλλιά μας να είναι και να δείχνουν δυνατά και λαμπερά, παρ'όλες τις δύσκολες συνθήκες, με τις οποίες, καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωπα.

Σίγουρα η κούραση, το άγχος, το καυσαέριο και όλα αυτά τα οποία είναι μέσα στη ρουτίνα μας, δεν βοηθάνε. Γι'αυτό μπορούμε να εξασφαλίσουμε από συμπληρώματα διατροφής μέχρι και συγκεκριμένες βιταμίνες στον οργανισμό μας για να τον βοηθήσουμε.

Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Φθινόπωρο & Κρυολόγημα


Το Φθινόπωρο, εκτός από την αλλαγή του καιρού, σχετίζεται και με την αλλαγή της διάθεσής μας αλλά και του ανοσοποιητικού μας συστήματος, που φαίνεται να μην βρίσκεται στα καλύτερά του.

Κι όμως, ο καθένας μπορεί με υγιεινή διατροφή να θωρακίσει τον εαυτό του χτίζοντας ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Μην ξεχνάμε και το ότι οι ευεργετικές φαρμακευτικές ιδιότητες πολλών φυτών μπορoύν να ανακουφίσουν ή και να θεραπεύσουν από αρρώστιες, αποφεύγοντας τα φάρμακα.
Το κρύο απλά δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να εγκατασταθούν οι ιοί και τα μικρόβια στον οργανισμό και να εκδηλωθούν κοινά κρυολογήματα και γρίπη που μας ταλαιπωρούν για αρκετό καιρό.

Γι'αυτό και οι ειδικοί προτείνουν σειρές βιταμινών για extra ενέργεια και τόνωση, ώστε να καταφέρουμε να κρατήσουμε τα επίπεδά μας εκεί που έχουμε συνηθίσει.

Καλό μας Φθινόπωρο λοιπόν!

Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Πράσινο Τσάι



Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις ευεργετικές του ιδιότητες αλλά και για την "βοήθειά" του στο αδυνάτισμα.

Τα δραστικά συστατικά του είναι:
Έχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, με αντιγηραντική δράση, κατά του σχηματισμού των ελευθέρων ριζών.
Έχουν αντισηπτική και αντιερεθιστική δράση.
Προσφέρει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία. Σύμφωνα με κάποιες μελέτες, βρέθηκε ότι μία κούπα τσάι την ημέρα ισοδυναμεί με τρία ποτήρια χυμό πορτοκαλιού.
Iσχυρή τονωτική δράση, μέσω της βελτίωσης της κυκλοφορίας του αίματος.
Οπότε, ας προσπαθήσουμε όλοι να το εντάξουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα!

Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Βιταμίνες & Διατροφή


Αδυνάτισμα!
Μια λέξη που κάποιοι την τρέμουν κι άλλοι απλά την προσπερνούν!
Πολλοί τελικά μπερδεύονται..
Πολλοί απογοητεύονται..
Πολλοί τα παρατάνε..

Κι όμως, υπάρχει πάντα τρόπος - για όλους -  που θέλουν απλά μια ισσοροπημένη διατροφή στην καθημερινότητά τους.

Οι βιταμίνες, είναι ένας από αυτούς τους φυσικούς τρόπους. Βρίσκονται στις περισσότερες τροφές (σε μικρές ποσότητες) και βοηθούν στον έλεγχο ζωτικών λειτουργιών του οργανισμού μας. Παρ'όλο που κανονικά πρέπει να παρέχονται μέσω της διατροφής, αφού ο οργαμισμός δεν είναι σε θέση να παράγει τις περισσότερες, πολλοί καταφεύγουμε στη λύση ενός ισσοροπημένου διαιτολογίου μεν αλλά και στη βοήθεια συμπληρωμάτων.

Έτσι, είμαστε σίγουροι πως εξασφαλίζουμε μια συνεχή και επαρκή παροχή βιταμινών μιας και η ανεπάρκεια έχει ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία, αυξάνοντας την ευπάθεια σε ασθένειες. 


Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Υγεία και Ήλιος


Ο πιο πιστός μας -έστω καλοκαιρινός- σύντροφος, είναι ο ήλιος, οπότε ας τον χαρούμε για λίγο ακόμα!

Όμως, ο μοναδικός τρόπος για να διατηρήσουμε μαζί του τις φιλικές μας σχέσεις και να κερδίσουμε και οφέλη από αυτή τη φιλία, είναι να έχουμε στο μυαλό μας κάποια συγκεκριμένα πράγματα...

Οι ακτίνες του ήλιου, εκτός από το μαύρισμα, που προσφέρουν σε κάποιους, είναι υπεύθυνες και για άλλες ευεργετικές ιδιότητες.

Χάρη σε αυτές ο οργανισμός μας παράγει την βιταμίνη D η οποία είναι απαραίτητη ώστε τα οστά μας να είναι σε φόρμα!

Η ηλιοφάνεια, έχει θετικές επιδράσεις και στην ψυχολογία του ατόμου αλλά και στη νοητική του λευιτουργία.

Δεν πρέπει όμως ποτέ να ξεχνάμε την προστασία μας απ'αυτόν!
Η έκθεση στον ήλιο λειτουργεί αθροιστικά. Έτσι όσο πιο έγκαιρα ξεκινήσετε να προστατεύεστε, λιγοστεύετε την συνολική διάρκεια έκθεσής σας στις υπεριώδεις ακτίνες.

Είναι γνωστό, ειδικά τα τελευταία χρόνια, η αύξηση που έχει παρατηρηθεί στην επικινδυνότητά του για το δέρμα και τα μάτια, οπότε προσέχουμε για να έχουμε!